środa, 2 marca 2011

Ukochane torebki - Fashion Week S/S 2011

Najlepsze z najlepszych. Torebki jakie proponują projektanci na sezon Wiosna Lato 2011 są oczywiście "niebotyczne". Ja mam oczywiście swoje zasady przy ich wyborze, zawsze kieruje mną faktura i jakość.
Za tym wszystkim bardzo często stoi cena. Biorąc pod uwagę iż torebka nie jest stricte sezonowym elementem ubioru i można pozwolić sobie na towarzyszenie tej samej torebki również za rok, czasami warto wydać na nią troszkę więcej pieniążków.
Otrzymałam po swojej mamie torebkę, która ma obecnie 30 lat. Dlaczego przetrwałą tak długo i na pewno jeszcze kilka lat będzie mi towarzyszyć, ponieważ jest wykonana solidnie ze skóry. Obecnie jest traktowana jak zabytek i używana na specjalne okazje, ale jak na nią patrzę to widzę klasę.
Poniżej znajdziecie torebki które zwróciły moją uwagę w tym sezonie najbardziej.
Króluje LV ze względu na kolory, ale nie zabraknie również klasyki.


Bottega Veneta

Burberry ProrsumCeline
Chanel                       Chloé
Christian Dior Dolce & Gabbana 
GucciHermès
Jil SanderMaxMara
Louis Vuitton
Nina RicciRalph Lauren
Prada       Valentino-

1 komentarz: